ŠTA TO SPAJA , A ŠTA RAZDVAJA DRAŠKA STANIVUKOVIĆA I ZMAJA OD ŠIPOVA?

Nakon godina u kojima je bilo odlučujuće koga poznajete, najavljuje se vrijeme u kome će od presudnog značaja biti kako se predstavljate. Političko tržište u RS izrodilo je nekoliko imena čija se vrtoglava karijera može posmatrati kroz prizmu dobro osmišljenog političkog i ličnog marketinga – kombinacija narcisoidnosti, samopouzdanja i lične promocije u sredstvima javnog informisanja uz zaokružen način finansiranja recept je za uspjeh.
Fenomen Stanivuković je dobro osmišljeni SELF-MARKETING stvaranja dobre slike u javnosti.Dobra slika u javnosti jedan je od uslova za uspješan plasman nekoga ili nečega na političkom tržištu.Koliko se dobro izreklamirate, toliko ćete se dobro i prodati građanima ne vodeći računa što je politički proizvod daleko od istine.Ko je učinio dobro djelo, neka ćuti; neka govori onaj koji ga je primio.Raditi u interesu građana je osnovni postulat djelovanja Stanivukovića ali ako pri svakoj prijateljskoj usluzi odmah misliš na zahvalnost (spotovi,snimci,self-marketing), onda nisi darovao-uradio, već prodao.
Stvarajući sliku čovjeka narodnih masa a živjeti u očevoj kući od tri milona konvertibilnih maraka i ulagati desetine hiljada maraka u medijsko praćenje nije djelo mesije već reklamiranje.Nije potrebno mnogo dosjetljivosti da bi se prevario čovjek koji nam vjeruje.Početak kraja fenomena Stanivuković je momenat kada je zloupotrebio djecu u političke svrhe, ipak su ti mentori napravili katastrofalnu pogrešku.
lija Grahovac, poznatiji kao Zmaj od Šipova i kralj stočara, je postao popularan zahvaljujući govorima na sahrani i slavama i učešću u rijaliti programima. Javnost je za Iliju čula poslije tročasovnog govora na očevoj sahrani koji je snimljen na kaseti, a okačen je i na Ju tjubu gdje ima oko 700.000 pregleda. Poslije toga su uslijedili televizijski nastupi i Zmaj je postao svojevrsna medijska zvijezda na prostoru bivše Jugoslavije. 




101 NAČIN PROMOCIJE: U knjizi "101 način da promovišete sebe", američka autorka Ralej Pinskei postavlja nekoliko pitanja čitaocima: da li se promovišete da biste skrenuli pažnju na sebe (Ako ne, zašto ne?), da li kreirate ili učestvujete u događajima koji će vas postaviti u centar pažnje zajednice, zna li vaša ciljna grupa koliko vi znate, i na kraju savjetuje da poslušate savjete stručnjaka ukoliko želite da uspijete. Agresivno i samo agresivno, kaže američki stručnjak za marketing, koristite medije što više možete (novine, TV, internet), i uvijek i u svakoj prilici budite spremni da date izjavu, napišete članak ili komentar, jer – vi to možete. "Svaki trenutak koji nije posvećen vašem sopstvenom marketingu vaša konkurencija može iskoristiti za sopstvenu promociju.’’Vraćamo se na već rečeno: Ko je učinio dobro djelo, neka ćuti; neka govori onaj koji ga je primio!
Glas Naroda.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Ujedinjena Srpska oštro zamjera Deomosu na spotu Stefana Glavića!

Nenad Grbić na kriminalnan način zaradio milione!

KOME TO KUM DAJE MONOPOL NA GRAĐENJE U BANJOJ LUCI ?