ŠTA TO SPAJA , A ŠTA RAZDVAJA DRAŠKA STANIVUKOVIĆA I ZMAJA OD ŠIPOVA?
Nakon godina u kojima je bilo odlučujuće koga poznajete, najavljuje se vrijeme u kome će od presudnog značaja biti kako se predstavljate. Političko tržište u RS izrodilo je nekoliko imena čija se vrtoglava karijera može posmatrati kroz prizmu dobro osmišljenog političkog i ličnog marketinga – kombinacija narcisoidnosti, samopouzdanja i lične promocije u sredstvima javnog informisanja uz zaokružen način finansiranja recept je za uspjeh.
Fenomen Stanivuković je dobro osmišljeni SELF-MARKETING stvaranja dobre slike u javnosti.Dobra slika u javnosti jedan je od uslova za uspješan plasman nekoga ili nečega na političkom tržištu.Koliko se dobro izreklamirate, toliko ćete se dobro i prodati građanima ne vodeći računa što je politički proizvod daleko od istine.Ko je učinio dobro djelo, neka ćuti; neka govori onaj koji ga je primio.Raditi u interesu građana je osnovni postulat djelovanja Stanivukovića ali ako pri svakoj prijateljskoj usluzi odmah misliš na zahvalnost (spotovi,snimci,self-marketing), onda nisi darovao-uradio, već prodao.
Stvarajući sliku čovjeka narodnih masa a živjeti u očevoj kući od tri milona konvertibilnih maraka i ulagati desetine hiljada maraka u medijsko praćenje nije djelo mesije već reklamiranje.Nije potrebno mnogo dosjetljivosti da bi se prevario čovjek koji nam vjeruje.Početak kraja fenomena Stanivuković je momenat kada je zloupotrebio djecu u političke svrhe, ipak su ti mentori napravili katastrofalnu pogrešku.
Fenomen Stanivuković je dobro osmišljeni SELF-MARKETING stvaranja dobre slike u javnosti.Dobra slika u javnosti jedan je od uslova za uspješan plasman nekoga ili nečega na političkom tržištu.Koliko se dobro izreklamirate, toliko ćete se dobro i prodati građanima ne vodeći računa što je politički proizvod daleko od istine.Ko je učinio dobro djelo, neka ćuti; neka govori onaj koji ga je primio.Raditi u interesu građana je osnovni postulat djelovanja Stanivukovića ali ako pri svakoj prijateljskoj usluzi odmah misliš na zahvalnost (spotovi,snimci,self-marketing), onda nisi darovao-uradio, već prodao.
Stvarajući sliku čovjeka narodnih masa a živjeti u očevoj kući od tri milona konvertibilnih maraka i ulagati desetine hiljada maraka u medijsko praćenje nije djelo mesije već reklamiranje.Nije potrebno mnogo dosjetljivosti da bi se prevario čovjek koji nam vjeruje.Početak kraja fenomena Stanivuković je momenat kada je zloupotrebio djecu u političke svrhe, ipak su ti mentori napravili katastrofalnu pogrešku.
lija Grahovac, poznatiji kao Zmaj od Šipova i kralj stočara, je postao popularan zahvaljujući govorima na sahrani i slavama i učešću u rijaliti programima. Javnost je za Iliju čula poslije tročasovnog govora na očevoj sahrani koji je snimljen na kaseti, a okačen je i na Ju tjubu gdje ima oko 700.000 pregleda. Poslije toga su uslijedili televizijski nastupi i Zmaj je postao svojevrsna medijska zvijezda na prostoru bivše Jugoslavije.
101 NAČIN PROMOCIJE: U knjizi "101 način da promovišete sebe", američka autorka Ralej Pinskei postavlja nekoliko pitanja čitaocima: da li se promovišete da biste skrenuli pažnju na sebe (Ako ne, zašto ne?), da li kreirate ili učestvujete u događajima koji će vas postaviti u centar pažnje zajednice, zna li vaša ciljna grupa koliko vi znate, i na kraju savjetuje da poslušate savjete stručnjaka ukoliko želite da uspijete. Agresivno i samo agresivno, kaže američki stručnjak za marketing, koristite medije što više možete (novine, TV, internet), i uvijek i u svakoj prilici budite spremni da date izjavu, napišete članak ili komentar, jer – vi to možete. "Svaki trenutak koji nije posvećen vašem sopstvenom marketingu vaša konkurencija može iskoristiti za sopstvenu promociju.’’Vraćamo se na već rečeno: Ko je učinio dobro djelo, neka ćuti; neka govori onaj koji ga je primio!
Glas Naroda.
Коментари
Постави коментар